វិធីសាស្ត្រសិក្សាព្រះគម្ពីរ និង វិធាននៃការកាត់ស្រាយ ភាគទី៣ - មហាបេសកម្មវិហារព្រះគុណដើមឈើជីវិត

Breaking

Ads by Google

Thursday, January 10, 2019

វិធីសាស្ត្រសិក្សាព្រះគម្ពីរ និង វិធាននៃការកាត់ស្រាយ ភាគទី៣


៣. កំសាន្ដចិត្តបង្រៀននិងលើកទឹកចិត្តយើង
          រ៉ូម១៥:
          អ្វីដែលយើងរៀនពីព្រះបន្ទូលព្រះជួយយើងឱ្យអាចតស៊ូទ្រាំទ្រការលំបាកនៃជីវិតហើយមិនអស់សង្ឃឹម។
          ៤. ឱ្យយើងប្រយ័ត្នអំពីកំហុសអ្នកដទៃ
          ១កូរិនថូស១០:១១-១២
          ឧទាហរណ៍ក្នុងបទគម្ពីរព្រមានយើងពីផលវិបាកនៃបាបនិងបង្ហាញយើងនូវអ្វីដែលត្រូវជៀសវាង។
          ៥. ជាឧបករណ៍មួយនឹងសេចក្ដីល្បួង             
          ម៉ាថាយ៤:៤.៧
ព្រះយេស៊ូវបានប្រើសេចក្ដីពិតនៃព្រះគម្ពីរដើម្បីប្រឆាំងនិងតស៊ូទាស់នឹងសេចក្ដីល្បួងរបស់សាតាំងហើយយើងក៏ត្រូវធ្វើដូច្នោះដែរ។
          ៦.ធ្វើឱ្យស្គាល់ព្រះដំរិះនៃព្រះ
          យូហាន៥:៣៩
          លកា២៤:២៧-៤៤
អ្វីដែលយើងស្គាល់ច្បាស់ពីព្រះបន្ទូលពោលគឺបើគ្មានបទគម្ពីរទេការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីព្រះគឺមិនគ្រប់គ្រាន់ទេហើយក៏មិនបាន
សព្វគ្រប់ដែរ។
          ៧. នាំឱ្យយើងបានប្រដាប់កាយជាបាវបំរើរបស់ព្រះ
          ព្រះគម្ពីរជាសំភារៈមូលដ្ឋានរបស់យើងនិងជាឧបករណ៍សំរាប់ហ្វឹកហ្វឺនយើង។
២ធីម៉ូថេ៣:១៦-១៧ បញ្ចេញ  ព្រះវិញ្ញាណៈ បង្រៀន ការរំលឹក ការប្រដៅ និង បង្ហាត់ខាងសេចក្ដីសុចរិត ដើម្បីឱ្យអ្នកសំលាប់បានគ្រប់លក្ខណ៍
                          គ្រប់ទាំងបទគម្ពីរគឺៈ
                   . ព្រះផ្ដុំ                   (បណ្ដាល)
គ្រប់ទាំងព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះ”        និង
មានប្រយោជន៍       សំរាប់
ការបង្រៀន                       (គោលលទ្ធិត្រឹមត្រូវ)
          ជំនឿ           
          ការរំលឹក(ការបន្ទោស)          អ្វីដែលត្រូវជឿ  (+)           
          (ធ្វើការចាក់ចុចឱ្យស្គាល់ពីអំពើបាបនិងការខុសឆ្គង)
                                                អ្វីដែលមិនត្រូវជឿ  (-)
                                                                                      
                              ការប្រដៅដំរង់                                      (ធ្វើឱ្យស្គាល់ចរិតអាក្រក់)
           ចរិត                                                                      អ្វីដែលមិនត្រូវធ្វើ  (-)
                    ការបង្ហាត់ខាងឯសេច                                               (វិវឌ្ឍន៍ចរិតត្រឹមត្រូវ)
ដើម្បី
                             អ្វីដែលត្រូវ   (+)
                             គោលដៅ=       ឱ្យអ្នកសំណប់របស់ព្រះបានគ្រប់លក្ខណ៍ហើយមានគ្រប់ទាំងចំណេះ  សំរាប់ធ្វើការល្អគ្រប់មុខ (គ្រប់គ្រាន់បានរៀបចំ  ពេញខ្នាតសព្វគ្រប់  មានសមត្ថភាព)
          សេចក្ដីសន្ធិដ្ឋានៈ  ព្រះបន្ទូលព្រះគឺជាវិធីសាស្ដ្រតែមួយគត់ដែលយើងអាចប្រដាប់កាយ  ធ្វើជាអ្នកសំណប់របស់ព្រះហើយព្រះបន្ទូលព្រះជាសារតែមួយគត់  ដែលយើងត្រូវនាំទៅឱ្យមនុស្ស  ដែលអាចនាំទៅរកសេចក្ដីសង្គ្រោះ ផ្លាស់ប្ដូរជីវិតរបស់គេហើយជួយឱ្យគេរីកចំរើនឆ្ពោះទៅរកការពេញខ្នាតក្នុងភាពជាអ្នកគ្រីស្ទាន។
          . ការទទួលខុសត្រូវរបស់គ្រូគង្វាលក្នុងសិក្សា                      
         ដោយសារតែអំណាចព្រះចេស្ដានិងគោលបំណង  នោព្រះបន្ទូលនៃព្រះត្រូវតែជាមុខវិជ្ជាសំរាប់ការសិក្សារបស់យើង។   
          ការទទួលខុសត្រូវរបស់គ្រូគង្វាលគឺត្រូវតែសិក្សា  ស្ដាប់បង្គាប់   និងបង្រៀនព្រះបន្ទូលព្រះ។
          អែសរ៉ា៧:១០
                                      1        សិក្សា
·         ដោយប្រុងប្រយ័ត្ន
·         ដោយសង្វាត
គ្រូគង្វាលត្រូវតែ

ព្រះបន្ទូល     នៃព្រះ
បូជាខ្លួនគាត់ផ្ទាល់ដើម្បី         2        ស្តាប់បង្គាប់
·         យកមកប្រត្តិបត្តិដាក់ក្នុងជីវិត
·         យកមកអនុវត្តន៏

                                      3        បង្រៀន
·         ដោយពាក្យសំដី
·         ដោយធ្វើជាគំរូ
          អែសរ៉ាជាៈ
          គ្រូម្នាក់ដែលស្ទាត់ជំនាញក្នុងក្រិត្យវិន័យរបស់លោកម៉ូសេ(អែសរ៉ា៧:៦) 
          អ្នកដែលបានរៀនក្នុងគ្រប់ទាំងកិច្ចការទាក់ទងនឹងបញ្ញាតិ និង ច្បាប់នៃព្រះជាម្ចាស់ (អែសរ៉ា៧:១១)
          ១. ការសិក្សាព្រះបន្ទូលរបស់គ្រូគង្វាលគួរតែៈ
·       សង្វាត(ធ្វើឱ្យអស់ពីចិត្ត)
២ធីម៉ូថេ២:១៥
-       ខិតខំធ្វើការ(ដូចជាកម្មករ)
-       កាត់ស្រាយដោយត្រឹមត្រូវ(ដាក់ឱ្យចំៗហើយត្រង់ៗ) កាត់ស្រាយព្រះបន្ទូលនៃសេចក្តីពិតយ៉ាងត្រឹមត្រូវ។
·       ប្រចាំថ្ងៃ(ទៀងទាត់)
កិច្ចការ១៧:១១
-       ដោយយកចិត្តទុកដាក់(ដោយត្រេចត្រអាល /ដោយរំភើប)
-       ពិនិត្យបទគម្ពីរ
-       ជារៀងរាល់ថ្ងៃ
·       ពឹងផ្អែកលើព្រះវិញ្ញាណបរិសុទ្ឋ ទំនុកដំកើង១១៩:១២៤-១២៥
-       សម្រាប់ប្រាជ្ញា
-       សម្រាប់ការយល់ដឹងស៊ីជំរៅ

-       សម្រាប់ឱ្យបានយោបល់

No comments:

Post a Comment